Teaterföreställning

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra dag idag? Själv kan jag inte
klaga precis. Har varit ledig som sagt hela dagen, riktigt skönt! Har hunnit med
ett och annat här hemma - städa, laga mat, diska, repetera in repliker, och mys.
Ja, ungefär sånt där som händer varje dag. Det känns så skönt att vara ledig,
då slipper man stressa..

Imorgon ska jag dock till skolan, 08.00 ska vi träffas i D-huset innan vi går/åker
till Centrumskolan. Vi ska nämligen spela upp våra teatrar hos dem, det är för
de i 7-9 års åldern. Vad jag vet så är vi fyra grupper som ska visa upp våra teatrar.
Alla från BF1 såklart! ;) Efter teaterföreställningen så slutar vi - härligt!
Då är jag ledig, sommarlov eftersom jag inte ska på skolavslutningen! :)
På Fredag blir det att gå på studenten, men det är ju inget som har med min
närvaro eller något att göra - det är ju frivilligt. Så efter imorgon har jag sommarlov!

Ska jag vara ärlig så är jag lite nervös inför imorgon, vi har ju inte kunnat
repetera på två veckor eftersom Teppu varit borta.. Men vilken tur att man får
ha manuset i handen, det gäller oss som är berättare i alla fall.. :) Ska självklart
försöka prata utan att titta på pappret, men någongång är tillåtet.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0