Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit bra inatt? Själv kan jag säga att
jag har sovit som en prinsessa. Somnade typ direkt jag la mig i sängen,
I love it! :)



Vaknade först vid 11-tiden idag, jag älskar sommarlov! Då kan man sova hur
länge man vill varje dag, och det är rena lyxen att slippa stiga upp 06.00.. ;)
Till frukost blev det lite lyxigt - vitlöksbaguetter och te. Har precis tagit bort
sängkläderna och diskat frukostdisken.. Just nu är Janice Dickinson på TV,
modellagenturen alltså.. Ska se det snart, så fort jag skrivit färdigt det här.
Efter det kanske vi ska sola en snabbis idag igen.. Måste ju få lite färg
eftersom jag kommer vara tre veckor inomhus (p.g.a. sommarjobbet).. ;b
Nå sådär är det, vilka problem va?

Hur som helst, nu ska jag klä på mig och se Janice DIckinson på TV.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0