Söndag

Godmorgon (?) på er allesammans! :) Har ni haft en bra helg? Själv kan jag inte
klaga precis, jag är nöjd med helgen. Kanske det beror på att jag även var ledig
på Fredag? ;p

Vaknade idag kring 10-tiden, klev upp och gjorde frukost åt mig och älsklingen.
Invigde våra nya muggar genom att dricka te i dem. Bild kommer i separat inlägg!
Har tittat lite på Miami Ink, ett måste varje söndagmorgon.. Sen fortsatte jag läsa
lite i boken Mamma, Mormor och Jag. Hade drygt 30 sidor kvar, och nu är jag
klar! :) Boken var inte så jättebra, men Kim Kärnfalk måste haft det riktigt jobbigt
under Friends-tiden.. Har redan packat väskan som ska med till Seskis under
veckan.

Jag gjorde Matte A-nationella provet i Höstas, då är jag ledig nu på Torsdag när
de andra i klassen gör provet.. Haha! :) Så på Onsdag eftermiddag åker jag till
Seskis. Får se om Jenna har party under helgen, eftersom hon fyller år? :)

Nu ska jag kanske gå och vispa grädde? Vi ska nämligen äta våfflor idag!
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

haha när du skrev " vispa grädde " fick jag i huvudet då sommaren 06, " vispa grädde i sängen " xDD <3

2008-06-01 @ 13:14:10
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0