Sista gången på länge..

Hej på er allesammans! :) Nu har vi varit och solat, och även hunnit duscha..
Är rätt stressad nu, så ska skriva ett kort inlägg. Försöka skriva ett kort i alla fall!

Imorgon börjar jag sommarjobba, och jobbet pågår i tre veckor eftersom det är
kommunalt. Så jag kommer inte ha tillgång till internet på svinlänge.. ;(
Kanske får blogga litegrann hos moster, eller hos någon annan. Annars hörs
vi först om tre veckor.. Sorgligt, men sant! ;(

Men ha det bra så länge, så hörs vi när jag får tillgång till internet! Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: linnea

vi ska jobba tsm

2008-06-15 @ 22:15:20
URL: http://linnealindelof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0