Onsdag

Hej på er allesammans! :) Shit vilket fint väder, termometern visar 26 grader..
Idag åker jag som sagt till Seskis, och då blir det att steka hela eftermiddagen
och hela helgen - härligt! :) Kommer alltså vara utan dator fram till söndag.. ;(

Igår blev det inget bloggande, förlåt för det! Efter skolan satt jag ute och solade
samtidigt som jag renskrev engelska B-recensionen. Sedan gick vi ner på stan,
och var runt och vandrade. Satte oss sedan på något ställe och solade en stund.
När vi kom hem igen hade jag grymt ont i huvudet och mådde illa, det var en
släng av migrän.. Så jag somnade vid 18.30, och vaknade 21.00 när mamma
ringde.. ;p Pratade med henne en stund innan jag fortsatte sova - för natten! ;o

Vaknade idag på morgonen vid 8-tiden, vi hade sovmorgon. Före 10 åkte jag
iväg till strandängarna, där alla skulle ha idrott. Jag, Marie, Jenna och Zandra
passade på att spela minigolf - det gick hyffsat bra i alla fall! :) Cyklade sedan till
skolan och åt lunch - chicken nuggets, yummie! Äntligen fanns det sås kvar,
ska jag vara ärlig? Jag har gått ett år på gymnasiet, och varje gång det har
varit denna lunch, så har såsen varit slut.. Vilken tur att jag lyckades få sås idag!
Hade sedan ULS, och då redovisade de resterande sina arbeten om
människor i behov av stöd.

Slutade vid 13-tiden, och då cyklade jag hem. Nu sitter jag här, det kokar här
inne - och där ute! Man vill bara avlida känns det som, men jag har en räddare
i nöden; Iste! Japp, sitter just nu och dricker ett stort glas iste med smak av
persika, mumsigt! :) Ska gå och fylla på glaset nu, och passa på att spela sims.
Som sagt; åker till Seskis idag, om två timmar typ. Kommer hem på söndag,
och förhoppningsvis lite brunare! :)

Ha det bra så hörs vi på söndag, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

okeeej :)) träffade ju redan dig också x)

2008-06-04 @ 22:28:31
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0