Måndag

Hej på er allesammans! :) Har ni en bra skoldag? ;p Själv ska jag absolut inte klaga.
Kom till skolan klockan 08.00, och fick veta betygen i Fritidskunskap och BFK.
Kan ju inte klaga precis, hähä! ;) Sedan gick vi ut och städade kring gympa-hallen,
det tog inte ens fem minuter. Slutade före 10-tiden, så det var chill.. :)

Har ni hört en nyhet? :D Jag och älsklingen ska och titta på en lägenhet,
en tvårummare med kök. Nu är det bara att hoppas på att den ser fin ut, och att
ingen annan vill ha den. Det är en kvinna som ringt före oss, så tar hon den då
får ju inte vi den.. ;( Men det är bara och hoppas på det bästa! 13.30 är visningen
av lägenheten för oss, och kvinnan är före.. Men som sagt; Vi hoppas på det bästa!

Nu ska jag äta lunch med älsklingen! ;)
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0