Lista

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?"
Vad svarar du?
Ignorera honom ;b

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Njalla.

3) I ditt senaste sms står det?
Har raderat alla meddelanden från inkorgen.

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
Avril Lavigne - The best damn thing.

5) Var är din pv/fv just nu?
Han ligger i sängen och ser på tv. :)

6) Välj ett ärr på din kropp?
Har ett ärr på knäet från vattkoppor.

7) Vilka är dina favoritfärger?
Rosa, Svart, Vit ;)

8) Vilka i ditt liv litar du på?

Älsklingen och Mamma


9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?

Är nöjd med Mia.

10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan
i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna
upp bredvid dig varje morgon?
Jag skulle bli otroligt glad! :)


11) Hur ofta svär du?
Alldeles för ofta..

12) Litar du på alla dina vänner?
Ja, mer eller mindre.

13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
Absolut, men nu är det så att min kärlek bor här i Kalix ;)

14) Tror du att allt som händer har en anledning?
Nu kom vi in på Psykologiska-teorier..

15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
Otrohet, oärlighet..

16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
Haha ingen, det är väl bra?

17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
Snäll, rolig, och snygg! ;)

18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
MVG i alla ämnen.

19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
Min pojkvän och min mamma.

20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
Har inte en aning, men jag hoppas på det! :)

21) Vart togs din profilbild?
Hos älsklingen.

22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
Att jag vill sola. ;b

23) Vem känner dig bäst?
Förhoppningsvis mamma.

24) Vad är helgens planer?
Studenten på Fredag, även fest då.
Lördag blir det slödag.
Söndag blir det att åka till Seskis.

25) Vad har du på dig just nu?
Vitt brottarlinne och svarta mjukisbyxor


26) Har du någonsin slagit ett träd?
Jodå, men det är inget att rekommendera!

27) Har du någonsin smygit ut ur huset?
Inte vad jag minns..

28) Aldrig sova eller aldrig äta?
Aldrig sova!

29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska - definitivt

30) Finns du där för dina vänner?
Så gott jag kan, ja!

31) Gillar du att umgås med andra människor?
Det beror helt på vem jag ska umgås med..

32) Har du lätt att förlåta andra?
Det beror på vad som hänt.

33) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?
Aldrig i livet, he is mine! ;)

34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
Japp, älsklingen.

35) Finns det någon du bör reda ut saker med?
Nej.

36) Kommer någon ringa dig ikväll?
Mamma? ;p

37) Vill du ha ett förhållande just nu?
Jag har ett förhållande sedan Oktober 2006. <3


Kommentarer
Postat av: sandra

Hehe ok .. :P Nå de är väl från kommun till kommun. Här i Happis så är de så att om man har klarat teorin så är de lugnt, Gunnar säger till när det är dags för uppkörning.. :) Kanske de i Kalix är bättre på att plugga :P haha

2008-06-11 @ 14:33:52
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0