Kalixdagen förmiddag

Hej på er allesammans! :) Nu har vi varit ner på stan och tittat på Kalixdagen.
Det fanns inte så värst mycket att se, men litegrann i alla fall.. ;p
Träffade Matthias och Alexandra utanför Coop, var även förbi Camillas affär och
pratade med henne. Det är några år sedan sist! :)

Just nu sitter vi här hemma och väntar att klockan ska gå.. På eftermiddagen
uppträder The Poodles och vi ska självklart se dem! Ska dit så fort som möjligt
så vi får bra platser, jag ska längst fram! - Försöka åtminstone.. :)
Nu är det bäst jag sätter igång och diskar så vi hinner tillbaka dit så fort vi kan.

Ha en bra dag så hörs vi ikväll/natt, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0