Kalixdagen eftermiddag

Godkväll på er allesammans! :) Jag och älsklingen lyckades komma iväg ner
på stan igen lite före 13-tiden. Då gick vi till Intersport eftersom Dennis skulle
ha lite show med sin cykel. Men vi kom försent och de hade börjat för tidigt,
så vi missade showen.. Nåja, vi stod i alla fall och pratade med honom en
stund efter att alla fått sina autografer som han skrev. ;p Japp, han är riktigt
känd nu kan man säga! :) Klockan 14.00 hade han visning/show igen, och då
passade vi på att titta. Första gången jag ser honom hoppa live, förut när
jag har sett då har det bara varit på bilder eller filmer. Men det var riktigt kul att
se han hoppa på riktigt, och han är grymt bra! :) Kan passa på att säga att
Dennis är en av Sveriges bästa dirthoppare! ;) Han är med på olika tävlingar i
Sverige, där vart alla kända dirthoppare tävlar. Inte dåligt det va? Tänk att han
ännu tävlar för Scott, och han är bara 91:a - precis som mig.. :) Coolt att Henke
är kompis med honom, eller hur?

Gick sedan till NSD-scenen för att se No Hablas spela en stund. Efter det kom
The Poodles ut på scenen, och de är så j*kla bra! Synd bara att Kicken inte
kunde spela på de vanliga trummorna, han fick spela på nå minipluttar..
Så tempot drogs ner och allt, men de var lika bra som vanligt! :)
Träffade sedan Jenna nere i Grodparken innan vi gick iväg till China.
Bokade bord till 19.00, så snart ska vi ner till Ann och sedan gå iväg för att
käka lite middag.. :)

Bilder kommer senare ikväll.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT * <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0