Fredag

Godkväll på er allesammans! :) Mår ni bra, eller? Själv mår jag si så där..
Jag kan säga att jag är jäkligt förkyld och täppt i näsan.. Det är inte ett dugg roligt!
Jag har verkligen lidigt igenom gårdagen och dagens arbete - hemskt.. ;/
Får passa på att vila nu under helgen, kanske lyckas bli frisk till måndag! :)

Just nu sitter vi i Kalix, ska vara här hela helgen eftersom det är Kalixdagen.
Jag har även sällskap här denna helg, älsklingen och Kosmos. Tihi, vad vi ska
ha mysigt i helgen! :) Kom hit rätt sent enligt mig, först vid 17-tiden.. Men vi hann
göra middag i alla fall innan det blev allt för sent. Vi lagade pasta med sås som
bestod av tomater, vitlök och chili - yummie! :) Tänkte se lite tv nyss och kela med
Kosmos, men tv:n laggar igen.. Tror det är något fel på boxern, för den gör ofta
såhär.. ;/ Nej nu ska jag lägga in lite midsommarbilder tror jag, eller?

Ha det så bra, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0