Bal

Godeftermiddag på er allesammans! :) Har ni haft en bra dag? Själv kan jag
inte gnälla, första riktiga dagen på sommarlovet. Visserligen hade jag ledigt
typ hela dagen igår, var ju ledig från 09-tiden. Men idag har jag varit ledig hela
dagen, så.. ;)

Gjorde frukost vid 10-tiden åt mig och älsklingen, idag blev det vitlöksbaguetter.
Sedan fixade vi oss litegrann innan vi gick ner på stan. Var förbi till Jenna, men
ingen var hemma och hon svarade inte i telefonen.. Så vi fick gå runt på stan
med värsta stora paketet, haha! :D Var till Coop, älsklingen behövde vax
till imorgon när han tar studenten. Köpte även lite bröd, så vi har något till frukost.
Gick sedan och solade en stund, men musiken fungerade inte - man höll
på att somna då.. Vilken tur att älsklingen satt och pratade med mig, då kunde
man inte somna. :) När vi kom hem gick jag och duschade, sedan lagade vi mat.



Om 2 timmar och 30 minuter ska jag och älsklingen ner till Folkets Hus.
Balen äger rum ikväll, och vi ska självklart dit och titta på allt fint folk! Jag älskar
att titta på alla klänningar, för om två år är det min tur! ;)

Nej, nu ska jag kanske spela lite sims medan nagellacket torkar.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0