Torsdag

Hej på er allesammans! Har precis kommit hem från skolan, eller ett tag sedan.
Vi hade ingen Psykologi idag heller, läraren och vikarien var sjuka. Tur? :D
Så jag ringde efter skjuts när Kommunikationen var slut.

Började morgonen med Datorkunskap, powerpoint-presentationen.
Det är ganska roligt att göra i Powerpoint, enda minuset är att vi inte
får använda kursiva teckensnitt.. Då finns det ju inga fina teckensnitt!
Så det känn just nu att presentationerna kommer bli tråkiga, men
vi får lösa det på något sätt!
Sedan hade vi Drama i D-huset, inte många på lektionen.
Vi lekte någon rolig kortlek, vi själva var spelpjäserna. Haha xD
Jag & Moa förlorade, men det var i alla fall roligt.
Till lunch var det risgrynsgröt.. No comment!
Efter det hade vi Kommunikation, där vi pratade om bemötande.
Om vi blivit bemött på något negativt sätt, jag visste direkt vem
jag skulle berätta om. Hon som jobbade i köket när vi gick
på Seskis skola, skitsur och grinig tant. ;p

Nu ska vi ner och laga tacos, i alla fall göra i ordning grönsakerna. :>
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0