Städat

Jajjemän, det har jag!När vi hade varit ner på Coop och handlat, då började
jag dammsuga och skura medan älsklingen gick till Repa för att köpa en
billig hammare.  ;) Hade precis dammsugit färdigt när älsklingen kom hem.
Då fortsatte jag med städandet - dags för skurning! Älsklingen fick sitta
vid datorn och leka under tiden.

Lagade sedan mat, yummie. Vi var ju vrålhungriga, det var nästan hemskt! ;p
Att laga mat gick bra, om vi bortser från krukan älsklingen tog sönder, och
all mjölk han hällde ut.. ;p

Har även varit till Näsbyn en snabbis, tittade in i nya Repa-affären.
Ingen stor hit precis, men det kanske blir bättre? Diskade när vi kom hem,
och nu sitter vi här.. Tittar på Discovery, och bloggar lite mellanåt.. :)
Får se om vi hittar någon film att titta på, är sugen på det.

Ha det bra Ciao! :)
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0