Söndag

Godkväll på er gott folk!
Sitter nu hemma hos älsklingen, här trivs jag som bäst!
Hade tänk vara i lägenheten men hyresvärden ringde och berättade
att de skulle sätta in något (typ elmätare) i min lägenhet, och det
skulle dem göra imorgon, så vi kan inte vara i lägenheten förrän på Tisdag.¨
Fast då skulle älsklingen skruva i skotern tillsammans med någon,
så det blir nog att åka till lägenheten på Onsdag. Hoppas! :)

Har varit förbi till Drugstore för en stund sedan, vi köpte vitlökschips.
20.00 är Andra Avenyn, så blir att äta lite gott då. 21.00 är Wallander -
Byfånen, igen. Så ska se den för typ femtioelfte gången.. :)

Imorgon är det första skoldagen på fyra veckor, vilket säkert betyder
massa läxor! USCH och fy, nu börjar h-vetet igen. ;p
Nu ska jag ner och göra dipp, hörs senare.

Ha det bra, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0