Onsdag

Ursäkta för dålig uppdatering! Jag har tyvärr inte hunnit blogga förrän nu.
Jag vaknar 06.30, och bussen går 07.15 (före det hinner jag inte blogga).
Senhar jag faktiskt lektioner mellan 08.00 - 15.30 varje dag, plus
att biblioteket har stängt av datorerna där.. Så när ska jag liksom hinna?!
Jag försöker blogga efter skolan så gott det går, men hey - skolan är
viktigast!

Nu sitter jag här med en massa plugg, ska skriva om Vuxenlivet & Ålderdomen.
Hurra! *Not* Sen har jag Psykologiprov vecka 10, fyfasiken..

Vill ni veta hur dagen har sett ut?
Första lektionen var Psykologi, då pratade vi om kriser - intressant! :)
Bestämde även provdatum, 5 Mars.. Japp 50 sidor att plugga..
Idrotten var vi på Gymmet, förbrände över 100 kalorier på
30 minuter typ, känner mig stolt. ;)
Till lunch var det Pytt i Panna, det gick att äta.
Under ULS:en började vi våra arbeten om Vuxna & Ålderdomen.
Inte så intressant, men det måste göras.
Matte lektionen gick bra, jag fick G på provet - tack och lov! :)
Sen berättade han att han lagt till lite uppgifter, de riktigt svåra.
Då blev jag svinsur, för annars hade jag fått ett VG om han
hade låtit provet va som det skulle! *arg!*

Har precis ätit middag, och nu ska jag börja plugga rejält!
Har jag tur hinner jag bli klar till det är dags att sova.
Okej, så länge ska jag inte plugga men ska försöka hinna
skriva färdigt vuxenlivet.. ;p

Ha det bra, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: sannukka

nå kanske ska jag
bara vara hemma säkert å ja typ, senare ska jag på prmoenad med hk! ;) du själv? :)

2008-02-20 @ 16:18:26
URL: http://www.rosannen.blogspot.com
Postat av: anja

Jag har körtelféber
Kram kram

2008-02-20 @ 16:18:38
URL: http://justsweet.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

roligt ;)

2008-02-20 @ 16:19:54
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: N.N

men OMG... jag har ju varit sjuk iveckan, trodde provet skulle vara idag och att jag skulle få göra det typ imorgon om jag ska på skolan, suttit och pluggat hur länge som helst!!!!:(

2008-02-21 @ 15:53:06
URL: http://nilssonnadja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0