Drömkåken

En riktigt gammal film.. Men den tittar vi på just nu! :)
Ett bra tag sedan jag såg den sist, och just nu visas den
på TV4 Film. Så passar på att titta litegrann.
Stackars man, jag tycker det är hemskt när huset rasar
ihop.. ;p Men men, så kan det vara!

image707

Sitter just nu och tittar på HM, om jag hittar snygga kläder.
Kan meddela er att jag bara hittar rosa snygga kläder! ;)
Men det gör väl inget? Jag älskar ju rosa!
Snart kommer det upp bilder på det jag har hittat.
Får se om jag beställer något av plaggen, det blir
så jäkla dyrt om jag bestället allt.. ;p

Ha det bra, ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååh, jag älskar Drömkåken! :) Det är ju så synd om karln, har försöker, men inget blir rätt :p

2008-02-17 @ 15:49:11
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0