Bloggar igen!

Wiiie! Kan ni tänka er?!
Jag bloggar igen, men bara framtill Söndag. Då blir det bloggpaus i en vecka,
sen kommer allt bli som vanligt med bloggandet. Förhoppningsvis!
Hoppas ni har haft det bra under tiden jag haft bloggpaus, men har ju
mobilbloggat en eller två gånger i alla fall. Jag måste säga att jag saknar
bloggandet grymt mycket.. Men vad ska man göra när man inte har tillgång
till internet? Kan inte sitta på Praktiken vid datorn, jag ska ju passa barn. ;p

Just nu sitter jag hos älsklingen (därför har jag tillgång till internet).
Kom hit med bussen vid 17-tiden, då åkte vi till Gallerian, och sen till Coop.
Nu sitter vi här, ska snart se Juno - en film om en flicka som är 16 år och
gravid. Har viljat se den på bio, men den har inte ännu gått här i Kalix.
Har även laddat upp med Vitlökschips och Vitlöksdipp, mums!

Vill ni veta hur det går på APU:n (Praktiken)?
Det går superbra! Jag har verkligen jättekul med barnen på dagis,
har även varit med om inskolningar, så det har varit lärorikt. Skulle
absolut kunna jobba på dagis, men vill ju helst vidareutbilda mig.
Det  första året ska jag jobba på dagis, men sedan ska jag fortsätta
gå skola - Utbilda mig till Socionom eller Behandlingsassistent.
Har inte varit på praktiken idag (är så förkyld + feber). Gick hem
igår till lunchen, orkade inte vara där och ta hand om barnen.
Inge kul när man snorar och har ont i halsen + feber..
Nästa vecka är sista praktikveckan.. ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0