Alla hjärtans dag

Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag! Det tänker nämligen jag ha!
När jag kom in på rummet fick jag världens chock. En hjärtkudde
(som var hur fin som helst) låg på sängen tillsammans med
Aladdin chokladhjärtan & noblesse. Gissa om jag blev glad! :)
Min älskling är för underbar! ;* <333

Han fick Axe parfym av mig, han älskar axe. :) Ska jag erkänna en sak?
Det gör jag också! :) Nu ska vi ner i köket och börja fixa tacosen.
Hoppas det blir smarrigt med alla grönskaer, och osten och allt!
Mums vad jag ska äta. ;p

image687

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra

Oh vad gulligt! Och sånt täcke har jag med ;>

2008-02-14 @ 14:52:19
Postat av: Josiee

sööttt:) hoppas din dag blir fin!
Nu kan du vinna urläckra pumps från Steve Madden i min blogg!! Kram//J

http://josieeme.blogg.se/fashion/1202988334_vinn_steve_madden_sko.html#comment

2008-02-14 @ 15:15:29
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Nina

nej ja åt 8 rutor igår. å vakna i natt med migrän.. så det går verkligen inte. ja är mer för lakrits. men det kan ju bero på huvudvärken oxå. .man blir inte så sugen att äta då man vet vad som väntar!

2008-02-14 @ 18:42:49
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: Zandra ;)

Jo jag åt friterad kycklig ;) å gott var de ;) :P

2008-02-15 @ 16:41:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0