Visste du att jag har..

Visste du att jag har:

(x)   hamnat på sjukhus/akuten (operation)
(x)   förlorat någon jag älskade

( )   dödat någon
(x)   bakat sockerkaka
(x)   velat dö
(x)   lyssnat på samma låt en hel natt

( )   ätit godis ist för att gråta
(x)   varit ordlös
(x)   hatat värme
(x)   skrivit på någons arm
(x)   dissat någon som ringt på min mobil
(x)   dissat någon som gillar / gillat mig
(x)   hatat någon som jag egentligen älskar

(x)   ångrat mig
(x)   varit svartsjuk
(x)   ätit middag med någon jag tyckt om

( )   tror på det övernaturliga
(x)   hatat mina föräldrar (har nog alla gjort någongång..)
( )   ätit jättemycket och sedan spytt
(x)   hatat min kropp och mitt utseende
(x)   spelat gitarr
(x)   sjunger i duschen
(x)   har sett någon döende
(x)   har vibrerat av nervositet
(x)   tagit någon på rumpan
(x)   slängt porslin i väggen
(x)   tycker/tyckt att pengar är viktigare än något annat

( )   gillar inte då folk frågar mig saker
(x)   drömmer ofta mardrömmar
(x)   skulle kunna döda för någon
(x)   skulle dö för någon
(x)   har ett smeknamn
(x)   somnat på golvet

( )   hånglat på tunnelbanan/stationen
( )   åkt buss genom halva Sverige
( )   kastat mig framför ett fordon
( )   brutit kontakten med någon för en kyss
( )   tagit min kompis pojkvän
(x)   cyklat utan händer
(x)   känt mig som ett as
(x)   kysst mig själv i en spegel
(x)   viskat i någons öra
(x)   skrapat upp knäna
(x)   tuggat på ett grässtrå
(x)   hållit i en orm

( )   varit så full att jag inte kunnat gå
( )   trott jag varit odödlig
( )   kastat min telefon i vattnet
(x)   vaknat av att jag gråter
(x)   har gråtit i någons närvaro
(x)   önskar mig ett liv med en speciell person
(x)   har sprungit en kilometer utan uppehåll

( )   har aldrig ätit fisk
(x)   har sett en film mer än tjugo gånger
( )   kysser med öppna ögon
(x)   gillar att städa
(x)   har varit lunarnörd
(x)   kan tre eller fler språk - kan lite grann :)

( )   har bra självförtroende
( )   tror på gud
( )   är en negativ jävel
(x)   drömt att jag varit död
(x)   har druckit öl

( )   trivs med min kropp
( )   är dålig på att säga nej
( )   har någon gång känt dödslängtan
(x)   avskyr/avskytt matte
( )   har varit på hultsfredsfestivalen
(x)   har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x)   har haft gosedjur som liten
(x)   har förlorat en nära vän

(x)   är emot abort
( )   faller nästan alltid för fel personer
(x)   skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
(x)   gillar muskler

( )   hatar mjölk
(x)   vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
( )   tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
(x)   verkligen hatar att gå till tandläkaren
( )   gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
(x)   vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta (farmor..)
(x)   älskar någon

( )   spelar ett instrument
(x)   är rädd för höjder
(x)   är rädd för mörker
(x)   är bra på att laga mat
(x)   gillar att diska
(x)   kan baka

( )   äter inte godis
(x)   saknar någon att krama
(x)   vill kyssa någon just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0