Världens minsta barn

Godkväll på er allesammans! :) Hoppas ni har en trevlig kväll, min är kanon.
Det har varit lugnt hela dagen, och det är så härligt.

Nu har jag spelat lite Skip-Bo, dock fungerade det inte på min dator -
så jag fick sitta och spela på älsklingens istället..  :) Men nu har jag
hittat en intressant sak på tv:n, en dokumentär.

Den började för fem minuter sedan, 20.00 på kanal 5.
Världens minsta barn heter dokumentären, handlar om en trettonårig
flicka som är typ 90 centimeter lång.. ;/ Se denna dokumentär!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0