Vad är jag för ett barn?

Vad är jag för ett barn?

Jag har:

[x] pappa
[x] mamma
[x] styvmamma

[ ] styvpappa
[ ] styvsyskon
[x] bror
[x] syster
[x] brorson/brorsdotter
[x] systerdotter/systerson
[x] Har husdjur
[x] mer än 4 kusiner

Antal: 9



[x] telefon
[x] badrum
[x] eget rum

[ ] swimmingpool
[ ] badkar
[ ] gästrum
[x]  bärbar/laptop
[x] egen tv

Antal: 5



[x] en halvbred säng
[x] mer än 4 par skor
[x] klocka

[ ] xbox
[ ] ps2
[ ] sing star
[ ] hemmabio
[x] ljudförstärkare
[ ] guitar hero
[ ] guitar hero - rockband
[ ] gameboy
[ ] gamecube
[ ] pokerset
[ ] basketkorg
[ ] pingisbord
Antal: 4



[x] stereo på rummet
[x] cd spelare
[x] sommarjobbat
[x] shoppar en gång i veckan (mat om inte annat..)
[x] har dyr parfym
[x] MSN
[x] kamera
[x] mobil
Antal:
8



[ ] scooter/moped/fyrjuling
[x] keyboard
[x] gitarr

[ ] annat instrument
[x] rest utomlands
[x] rest till Europa
[x] har 10 000 kr
[x] träffat en kändis
[x]  dyra smycken
[x] platt/locktång

[ ] varit på hawaii
[ ] ASIEN
[ ] AFRIKA
[ ] USA
Antal: 8


[x] hemmagjord mat varje dag
[ ] suttit i en limosin
[ ] helikopter
[x] egen laptop
[x] egen dator

Antal: 3



[x] minst två bilar i familjen (mammas och henkes)
[ ] husbil/vagn/släp
[ ] lastbil
[ ] jag har bil
Antal: 1



TOTALT: 38

0-15 Ghetto barn
16-25 Vanligt barn
26-35 Bortskämt barn
36+ Översnobb


Kommentarer
Postat av: Moa

ska flytta ihop med en kompis, så egentligen blir vi combos men sambos låter roligare ;P

2008-12-15 @ 19:43:27
URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0