Tråkigt

Hej på er allesammans! :) Det blev inte att se The Challenge, skit också..
Det är värsta snöovädret här, så man ser ingenting eftersom det stör.. ;/

Jag bänkade mig lite efter 12-tiden framför tv:n för att se The Challenge,
men tror ni det gick? Nej, jag kunde se typ fem-tio minuter, och sedan
började bilden och ljudet försvinna.. ;/ Jag hatar när det snöar, då blir
allting förstört - då kan man aldrig typ se tv..

Tänkte att jag skulle spela x-box istället, men då gick inte det heller!
Spelet var alldeles för svårt, så jag blev bara arg - haha. xD
Då skulle jag spela Tony Hawk men då var det konstigt med kontrollen,
så man kunde inte spela.. Haha, fyfarao då vart jag superarg!

                   

Då fick det bli att plugga istället. Läste igenom bokrecensionen på
engelska två-tre gånger, och sedan hade jag ingen ork nå mer.
Sitter istället här nu, och önskar att jag tagit med Skip-Bo hit till Bjumis,
eller Back Packer. Då hade jag haft något att göra, hehe. Till och med
matteboken saknar jag, haha jag är onormal.. Det är nog första gången
jag verkligen vill räkna matte! ;D

Nu ska jag läsa bloggar och lite sånt. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0