Tråkigt

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig kväll? Själv har jag
jättetråkigt just nu, usch..

Jag har tittat på Ondskan på tv4+, men nu är den slut. Så just nu
sitter jag och tittar på Bröllopsfixaren, ganska bra ändå tror jag.
Fast ändå har jag grymt tråkigt! ;b

                                   

Älsklingen är i Kalix, och förhoppningsvis får jag se honom om
några dagar. Skulle vilja gå på mellandags-rea med honom,
men vi får se om vi ids det. Förra året blev det galet mycket shopping
på mellandags-rean, haha. ;)

Apropå älsklingen.. Nu är han ute och åker runt med en gammal
klasskompis till mig. Låter sjukt när man säger "gammal klasskompis",
låter som att det är evigheter sedan. Nejdå, Totte är ingen gammal
klasskompis. Vi gick i samma klass förra året (BF1), yesbox.
När LK var förra året stötte jag och älsklingen på Totte, så det var
ganska roligt. Då gick vi inte ännu i samma klass eftersom skolterminen
inte börjat. Sedan när skolan började så märkte vi att jag och Totte
gick i samma klass - vilket sammanträffande.. xD

Nu ska jag söka reda på någon lista tror jag!
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0