Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni en trevlig juldag? Själv kan jag
inte säga något om min, har precis vaknat..

Vaknade av att älsklingen ringde mig och frågade ifall hans plånbok
fanns här. Den var borta, och han hittar inte den.. ;/ Hoppas de hittar den! <3
De ska åka till lägenheten och titta ifall den är där, hoppas den finns där.

   

Nu ska jag gå in i köket och ta mitt te, yummie. Sitter och ser
någon film på tv, Richie Rich, handlar om någon rik pojke som har
allt han vill ha - förutom vänner..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0