Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover ännu? Vilka lyckostar
i så fall. Själv har jag vaknat vid 06-tiden, men jag är fortfarande trött..

Somnade igår hyffsat fort, även fast jag inte alls kände mig trött. Vaknade
första gången när alarmet ringde på mobilen, så jag har sovit hela natten.
Som en prinsessa, återigen..

          

Nu sitter jag här och älsklingen ligger och sover, ovanligt? ;o
Han fick sin present redan när jag klev upp, gissa om han var i nattmössan.
Snart ska jag väcka honom, så får han äta frukost och göra sig i ordning.
Sedan ska han skjutsa mig till skolan, och han själv ska till sin bror och
fortsätta med elen.

Min dag blir nog inte så jättejobbig, tre lektioner fram till 14.00..
Sedan blir det kalas hela kvällen, yesbox!
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vad fick han av dig ? :D

2008-12-11 @ 19:20:33
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0