Titanic

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag och älsklingen kommit hem
från Bjumis. Jag har lekt inredningsarkitekt under tiden älsklingen har
fixat med el-saker. Har planerat litegrann hur det skulle kunna se
ut i huset och sånt, riktigt nice. ;D Skulle vara en dröm att få köpa huset, haha.

Nu är klockan över 21.00, och jag har pratar med mamma i telefon.
De höll på i nya lägenheten för fullt, sätta upp saker och sånt. Imorgon
skulle hon packa ner en massa saker, och sedan när jag och älsklingen
kommer på Torsdag. Då börjar flytten mest troligt! ;)

        

Nu ska jag och älsklingen sätta oss i sängen för att se Titanic.
Det är år och dar sedan jag sett den sist. Älsklingen har aldrig sett
den, fy skam på han! ;b Nå ja, nu ska vi se filmen eftersom den börjat..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

jag har heller aldrig sett titanic. :D

2008-12-16 @ 21:43:04
URL: http://rosanneniska.blogg.se/
Postat av: Dennis

Ska nog också börja se filmen nu :)

Hur länge ska ni vara i seskis ? :D

2008-12-16 @ 21:55:35
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0