Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni en trevlig morgon såhär före
julafton? Själv kan jag inte klaga.

Jag är uppe med tuppen, enligt mig. Vaknade 9.00 idag, och det är
tidigt för att vara mig under lov.. ;/ Har precis ätit frukost, te och smörgåsrån
med mjukost. Yummie!

Nu ska jag klä på mig, platta håret och fixa till mig litegrann.
Sedan blir det att åka till Haparanda och handla lite mat inför jul.
Får se hur länge vi blir i Haparanda och trängs med folk.

Ha det bra så hörs vi när jag kommer hem, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0