Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv ville jag inte
riktigt kliva upp på morgonen, jag sov så gott. Som en prinsessa, med
andra ord. Dock var det jättesvårt att somna igårkväll, men tillslut gick det..




Denna dag lär inte bli allt för jobbig, inte så värst jobbiga lektioner..
Idrotten på dagen är väl inget att hurra över, det ska vara äventyrsbana.
I hate it! Men man kan ju inte gilla allt och alla, haha syftar lite på
"Haparanda"-kommentaren (både med allt och alla).. ;D

Resten av dagen kommer nog gå som på dans, fast favorit-lektionerna
är det inte precis.. Men jag överlever nog, ska ni se! ;)
Älsklingen ligger ännu och sover, gissa om han är söt. Själv har jag
varit vaken en timme, och nu har jag tid att sitta här. Alltid kul att hinna
uppdatera litegrann innan man åker iväg till skolan..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0