The sims

Hej på er allesammans! :) Hoppas ni har en lika lugn och skön Måndag
som jag har. Här är det lugnt, precis så som det ska vara på lov!

Har precis tittat färdigt på Våra bästa år, och det var spännande.
Nu är det Oprah Winfrey, och det är något jag älskar. Okej, kanske
inte alltid - men oftast.. Nu är det någon som tagit självmord och
lämnat frun med alla barn, och så vidare. Intressant.

         

Men jag tror faktiskt att jag ska spela The Sims 2, det är ett tag sedan.
Ska försöka bygga ett snyggt hus med massa rum, då går tiden fort.
Jag börjar lessna på The Sims faktiskt, även fast jag inte spelat på
flera veckor/månader.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0