Stjärnor på is

Godkväll på er allesammans! :) Nu har vi varit på besök hos min kusinvitamin.
Älsklingen fick vara chaufför till kusin och Lasse, hehe. Ska visst även hämta
dem senare under kvällen/natten..

Lucas och Wilma var lika gulliga som vanligt, mina sötnosar. Vi busade
på för fullt, och hade jätteroligt. Lucas skulle bygga en lyftkran hela tiden,
och jag var skitdålig på det.. Tittade även på julkalendern, och det var den
sämsta någonsin! Det där är väl inget för barn precis? ;o

 

Nej, nu har vi kommit hem i alla fall. Har precis slagit in alla julklappar,
nu är alla inslagna alltså. Det gick hyffsat fort ändå, fast vi var ju två stycken
så.. ;) Det blev en stor IKEA-påse som ska med till älsklingens föräldrar,
med en massa julklappar till hans syskon, föräldrar samt syskons barn.

Klockan är över 20.00, och det betyder att det är Stjärnor på is.
Snart är det final, eller är det ikväll? Jag är inte så insatt i det där,
men jag vet att Markus kommer vinna. Ovanligt eller? De har typ vunnit
varje tävling.. ;o

               

Nu ska jag och älsklingen dricka kaffe samt smaka kaffeosten,
få se ifall älsklingen tycker om det. Jag gillar det i alla fall! :)
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0