Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv kan jag
inte klaga precis, somnade så fort jag la ner huvudet på kudden..
Vet faktiskt inte när älsklingen kom och la sig, för jag sov.  ;b

 

Nu sitter jag och älsklingen här i köket. Väntar att ugnen ska bli
varm, så vi kan sätta i baguetterna.. Sedan ska vi även koka te och dricka
det, riktig söndags-frukost.  :)

Blir att åka till mammas nya lägenhet tydligen.. Jag får väl gå till Mommo
och fika, hon har bakat lussebulla. Haha mamma goes grinkko?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Han ju inte blogga så mkt var typ aldrig hemma igår för jag var först till hällfors sen for vi ut på byn å gyra :P

2008-12-07 @ 11:15:05
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0