Slött

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover fortfarande?
Eller har ni varit uppe med tuppen?

Nu har jag ätit frukost, borstat tänderna, gett katten mat och
suttit framför tv:n. Det verkar som att jag är beredd att möta
dagen. Vad tror ni?

          

Jag ska snart bädda och sedan ska jag titta vad som
finns i vaggan. Vad ska jag slänga och vad ska jag behålla? ;b
Så nu vet ni vad jag ska göra här framöver.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Natta

haha matte B är min älsklings kurs :D så grymt bra och rolig! ha en fin måndag! :)

2008-12-29 @ 11:22:43
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0