Skräck

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Lördagskväll?
Själv tycker jag den har varit hur bra som helst, har tagit det
lugnt exakt hela dagen.

Tv-tittande, spelade och smått pluggande. Det är vad min dag har
bestått utav, kanonbra! Nytt läge, Roomservice, Design Simon & Tomas,
Vinterviken, Harry Potter
och Beck är allt vi sett idag på tv.
Som ni ser, listan kan göras lång på program/filmer vi sett idag.. ;)
Ibland är det härligt med riktiga slapp-dagar, och idag är en sådan dag.

Just nu sitter jag här, ska alldeles strax borsta tänderna.
Nu börjar jurtjyrkogården på tv4+, spännande film. En rysare utav
Stephen King, och hans filmer brukar alltid vara bra. Så hoppas
denna också är läskig, tihi.

Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0