Skoldagen avklarad

Hej på er allesammans! :) Vet ni vad? Jag har överlevt tre timmar i skolan, yes.
Imorgon är det en ny skoldag, och inte allt för länge kvar till helgen..  :)

Gick hemifrån lite före 10-tiden på morgonen, och kom till skolan efter 10.
Satt och pratade litegrann med Marie innan lektionen började, alltid
roligt. Under lektionen Pedagogiskt Ledarskap frågade jag Ullis ifall jag
får åka till Montessoriskolan i Haparanda och hälsa på, göra ett litet
studiebesök hos Monica. Ullis tyckte det var jättebra eftersom jag arbetar
med Montessori-pedagogiken, fast hon ville att hela klassen skulle åka.
Mejlade Monica och frågade ifall hela klassen får komma, annars skulle
jag åka själv under skoltid. Skojigt! :) Arbetade med Monicas intervju,
det är jätteroligt tycker jag. Annars är det ett rätt tråkigt arbete eftersom
det bara är fakta. Just därför ville jag ha en intervju, så man får se Montessori
från olika vinklar.. Under Svenskan läste vi litegrann om Jonathan Swift,
författaren till Gullivers resor.

                               

Efter skoldagen gick jag till Coop för att handla en lök, ska ha det till
middagen idag. Det kostade bara en krona, haha. ;) Nu sitter jag här
hemma med en mugg te och lussebulla. Ska strax läsa lite bloggar,
och sedan kanske jag fixar litegrann med julklapparna. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0