Skolan

Godmorgon på er allesammans! :) Detta blir mitt sista inlägg för morgonen.

Jag ska åka snart till skolan, ett tag kvar tills lektionen börjar men jag måste
prata med Ullis innan hennes lektion börjar. Det är angående studiebesöket
till Montessoriskolan i Haparanda. Måste berätta att Torsdagar går bäst,
och lite sånt.. Hoppas jag hittar henne innan lektionerna börjar!  :)

   

Mina tre lektioner idag är faktiskt tråkiga.. På Svenskan lär vi skriva
för fullt. På Naturkunskapen lär jag inte förstå någonting alls.. På Engelskan
lär vi träna till provet eller liknande.. ;b

10.40 - 11.30 Svenska B
12.50 - 14.00 Naturkunskap A
14.30 - 15.30 Engelska B

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

hahah jo det blev det ihelg också när jag läste din blogg, jag viste inte att det var wallander =D är det wallander varje söndag ? :)

2008-12-08 @ 13:56:59
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0