Skip-Bo

Godmorgon på er allesammans! :) Visserligen är det inte morgon, men
för mig och älsklingen är det så..

Älsklingen ligger fortfarande i sängen och halvsover. Jag själv har
hunnit ladda upp bilder på Pixbox och Bilddagboken. Har även
spelat lite Skip-Bo, och det håller jag fortfarande på med.
Jag undrar om man kan klara allt, eller om det fortsätter alltså
utan slut.. Vet ni hur det fungerar på datorn? ;o

      

Jag hoppas man kan klara ut spelet, de är ju roligast.
Men det är roligt att vinna också, vilket jag gör typ varje gång.. ;)
Under tiden jag har spelat (igår plus idag) så har jag bara
förlorat två gånger.

Nu ska jag fortsätta spela Skip-Bo. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0