Sista julklappen

Hej på er allesammans! :) Nu har jag packat nästintill färdigt,
lite smågrejer som ska ner imorgon. Har även hunnit se
Våra Bästa År.

Sitter just nu här hemma och känner hur slö jag är.. Jag har precis
tittat på Våra Bästa År, och litegrann av Oprah Winfrey. Känner mig
trött, och vill helst bara vara inne och ta det lugnt.. ;b

    

Men inte det! Älsklingen och jag ska åka ut på stan för att söka
den sista julklappen, någonting åt Emil. Hans julklapp är jäkligt
svår att hitta, eftersom vi inte vet vad vi ska ge.. Vad ska man ge
åt en 9-årig pojke? ;o

Vi får försöka hitta något på stan, försöka i alla fall.
Sedan ska vi hem igen och laga middag, yummie.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

okej :) jo nog hinner jag se den sen nångång i framtiden.

2008-12-17 @ 16:19:47
URL: http://rosanneniska.blogg.se/
Postat av: Madde

Yesbox :D hon är min lärare hon =)

2008-12-17 @ 16:25:24
URL: http://sexstjarnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0