Rastlös

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en bra Tisdagskväll? Själv vill jag
hitta på något, är grymt rastlös..

Jag och älsklingen är fortfarande här i Bjumis. Just nu tittar älsklingen
och hans pappa i bilen eftersom den låter konstigt när man svänger.
Själv har jag pluggat i nästan två timmar, fyfarao vad tråkigt.. ;/
Jag vill verkligen göra något annat nu, men vad?

Inte blir det att åka till Sangis heller som jag ville.. Älsklingens mamma
ville inte, och då blir det ingenting av det eftersom hon bestämmer här
i huset.. ;/ Sangisborna kanske kan komma hit till Bjumis? xD

            

Jag och älsklingen ska mest troligt snart till ICA och köpa choklad.
Låter typ som att jag har pms, men det har jag inte.. Jag är bara grymt
sugen på choklad, och min choklad är hemma.  ;b
Nu ska jag kika runt på en massa bloggar och sånt, fördriva tiden.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

jaao, varför skulle vi till bjumis idag ? :D

2008-12-09 @ 19:45:44
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0