Plugg

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv har jag
redan berättat om min i ett tidigare inlägg.

Har varit hemma i 1 ½ timme drygt, och jag har hunnit göra massor.
Jag har ätit mellanmål, diskat, slagit in julklappar och presenter,
samt skrivit juletiketter..  :) Så nu är allt sånt färdigt inför jul, skönt!

  

Älsklingen har inte ännu kommit hem från jobbet, det är för att han
åkte till tandläkaren vid 15-tiden. Han hade tid hos tandläkaren
15.20, så han kommer förhoppningsvis vid 16-16.30 tiden.. :)
De skulle visst laga ett litet hål i någon tand, tror jag.
Så nu sitter jag här helt ensam, stackars mig.. ;b

Men vet ni vad jag då ska passa på och göra? Plugga!
Ja usch, vi har grymt mycket känns det som.. Naturkunskaps-
redovisning imorgon, engelska glosor till fredag, muntlig redovisning
i engelska, och engelska prov.. Japp, mycket inom engelska - usch.. ;/
Varför kan man inte älska att plugga? Då skulle det gå lättare antagligen..

                                              

Jag ska i alla fall försöka plugga naturkunskapen nu samt engelska
glosor. De är det viktigaste för tillfället, de andra är om två veckor typ.
Nu ska jag minsann försöka i alla fall..

Ha det bra så hörs vi när jag pluggat färdigt, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0