Paradise Hotel

Hej på er allesammans! :) Vad har ni för er denna Söndag?
Har ni en lugn dag?

Jag och mamma kom alldeles just från den gamla lägenheten.
Snart är allting färdigt där, som jag skrev i förra inlägget.
Så nu sitter jag här och tar det lugnt tills maten är färdig.

                   

Vet ni vad jag sitter och tittar på? Paradise Hotel på tv400!
Det är fasiken evigheter sedan jag såg detta, flera år sedan..
Nu är det svenska Paradise Hotel, med Olinda och Marre mfl.
Jag gillar inte alls det lika mycket som det engelska
Paradise Hotel.. ;b När det var engelska versionen satt
jag alltid bänkad framför tv:n för att få se Zack och Beau.  ;)

Nu ska jag fortsätta se avsnittet.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

alright :)



nä men ser man till att vara aktiv och 'locka' dit folk blir det väl så! men det är ju fortfarande bra ;) hehe

2008-12-28 @ 15:17:35
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0