Paradise Hotel

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag varit och duschat,
samt smort in mig med b.u.s..

Vet ni vad jag upptäckte alldeles nyss?
Paradise Hotel visas inte nå mer ikväll.. ;/
Det är ju tragiskt! Hur ska jag klara mig utan att
titta på Gregory? ;o Han är ju den enda snygga
i svenska versionen av Paradise Hotel.

                    

Nu ska jag istället ta ett glas julmust,
och kika här för att se vilken tid Paradise Hotel
visas imorgon. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: haha men jag förstår ju det ;) jag släppte nog en liten tår också, haha. har dock bara varit på en signering :o illa illa. men man bor ju dåligt till..

2008-12-28 @ 20:13:10
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: åh lovely.

ja! jag träffade också med EMD. man kan ju inte låta bli att gilla erik och mattias heller.

ja sant det, då får du passa på då. men hit kommer det aldrig kändisar haha. rix fm festivalen slutade komma hit för två år sen.. halelujah. det var det ända som hände.. kan ju inte åka till luleå heller, haha, tar 4 timmar.

2008-12-28 @ 20:30:47
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: haha nejnej.

umeå!

2008-12-28 @ 21:04:05
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0