På G

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig Fredagseftermiddag? Själv
kan jag inte klaga, jag ska alldeles strax till Seskis.

    

Älsklingen har kommit hem från jobbet, men just nu är han ute igen.
Han skulle lämna tillbaka Kalix elektriska-kläderna samt tanka bilen.
Så jag passar på att fixa i ordning här hemma innan vi åker iväg över helgen.
Ska bli kul att åka till Seskis, träffa all släkt igen! :) Speciellt småbarnen,
Lucas och Wilma. De är typ höjdpunkten på Seskis, hehe. <3

Nu ska jag stänga datorn samt fixa det sista innan vi åker.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0