På G

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Söndagskväll?
Själv tycker jag kvällen är lugn och skön, än så länge.

Har varit här i Bjumis sedan Torsdag, så nu är det dags att åka hem till
lägenheten i Kalix. Vi har ätit middag för en stund sedan, kyckling och ris.
Sett två avsnitt av Ghost Whisperer, samt spelat Skip-Bo. Så nu är vi redo!

      

Måste in på Coop och handla litegrann innan vi åker hem.
Kanske blir ett varv runt stan också? Nog för att det brukar vara dött..
Men nu ska vi ta och åka i alla fall, så jag inte behöver packa upp sakerna
mitt i natten.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0