Oskyldigt dömd

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en bra Onsdagskväll?
Mycket pluggande för er också, eller har ni det lugnt?
Mitt pluggande är över för ikväll, jag har ju pluggat flera timmar.

     

Snart är klockan 21.00, och då är det säsongsavslutning för Oskyldigt Dömd.
Det är en av de bästa serierna, ååh vad jag älskar svenska kriminal-serier!
Höök, Oskyldigt dömd - You name it! Lägg även till Andra Avenyn, då har
ni de bästa serierna någonsin. Okej, Tre Kronor och Skilda Världar var
också stora favoriter. Rederiet får jag inte heller glömma..  :)

Ja men hur som helt, nu ska jag bänka mig i sängen tillsammans med
älsklingen framför sista avsnittet av Oskyldigt dömd. Hoppas det är
något spännande fall ikväll!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0