Onyttigheter

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag och älsklingen varit till Coop
och handlat lite gott till ikväll.. Det blev chips och läsk, lite måste man få
flotta.. Ska ju bara äta litegrann, jag har ju 500 gram vindruvor.  ;)

                             

Det finns ett par jättegoda chips, Sourcream & Cheese - supergoda!
Har ni smakat dem? Gör det, ni kommer älska chipsen. Måste även
erkänna en sak, jag har börjar gilla Monster.. Ni vet energidrycken
som kostar typ 20 kronor? Älsklingen dricker Monster typ hela tiden,
och i början så tyckte jag inte alls om det. Men nu - det är ju svingott! :)
Dock kommer jag aldrig köpa en burk själv, jag ger inte 20 kronor för
en dryck.. xD

              

Nu ska jag fortsätta plugga, läste nyss redovisningen åt älsklingen.
Det gick faktiskt jättebra, kunde typ allting utan papper! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0