Önskelista

Efersom det snart är julafton är det dags att skriva en önskelista
här på bloggen..
Har sett att det är många bloggare som skriver
ner sin önskelista, och sedan utmanar de andra bloggare att skriva
en önskelista i sin blogg..  :)

Nu ska jag skriva ner 5 saker jag önskar mig i julklapp,
och sedan ska jag utmana 5 personer.

1. Playstation 3
2. Böcker (Liza Marklunds nya, Stieg Larsson mfl.)
3. Att vi får lägenheten jag mejlat om
4. Mysig lång kofta
5. Parfym från Rina Make-Up (rosa flaska med döskalle)

Jag utmanar: Rosanne, Zandra, Bim, Evelina och Sabine.

Kommentarer
Postat av: Sabine

har redan gjort en liknande.

2008-12-21 @ 19:22:20
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0