Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Igårkväll tittade jag och älsklingen
på Titaninc som sagt. Vi såg ända till slutet, så vi var vaken till 00.30..
Jag är lite halvdöd nu, känner mig som en zombie även fast jag har
sovit 7 timmar. VIlken tur att vi inte har lektioner idag. ;b

Vaknade vid 07.30, klev upp och åt frukost samt läste tidningen.
Sedan har jag fixat mig och lite sånt, segat på.. Så nu är jag nästan
helt klar. Borstar tänderna just nu, och sedan är jag klar.

          

Få se vad dagen har att bjuda.. 09.30 ska vi samlas i 219 för
att ha julkul tillsammans med ettorna, skulle visst komma barn också?
Förra året var det vi som bakade och fixade inför julkul, skitskoj.
Tror julkul skulle hålla på i två-tre timmar, mellan 09.30 och 12.00 kanske..
Lärarna pratade om att vi skulle få sluta vid 12-tiden i alla fall.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0