Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt eller har ni
legat och funderat vad ni får i julklapp? Själv kan jag inte
klaga precis, jag somnade som en stock..

Igårkväll vid 21-tiden åkte vi iväg till kusinvitamin och hade uppesittarkväll.
Det blev inget bigolotto-tittande, men vi pratade för fullt. Allt mellan
himmel och jord, tillexempel vaccination mot livmoderhalscancer.. ;b

                            

Kom hem vid 01-tiden, då gick jag och la mig. Men efter en stund
ringde älsklingen, då han kommit hem. Så vi pratade några
minuter och sedan bestämde vi oss för att sova, eftersom båda var trötta.

Denna dag kommer bestå av massa julmat, julklappar och framför allt -
stress! Det är därför jag är ute i god tid, så slipper jag stressa..
Vi ska samlas vid 14-tiden, så gott om tid! ;>

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0