Ondskan

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig kväll? Själv klagar
jag inte, det är alldeles lugnt här hemma.

Zappade runt på tv:n efter 19-tiden, och märkte då att Ondskan visas
på tv4+. Så nu sitter jag och glor på den, rätt bra faktiskt även fast
man sett den så pass många gånger. 

      

Funderar på att öppna min paradis-ask som jag fick igår. Är grymt
sugen på något, men vet inte riktigt vad.. Det lutar åt lite choklad. ;)
Nu ska jag i alla fall fortsätta se denna film.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0