Myspys

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag överfört lite ego-bilder på mig
från idag. Jag är lite ego vissa dagar, haha. ;)

Gästerna har åkt för snart 30 minuter sedan, och snart börjar Idol.
Alltså är det dags för mig att byta om till mjukisbyxor, en t-shirt
och tvätta bort sminket. Nu kan ni föreställa er hur jag ser ut
när jag tar det lugnt. ;) Osminkad, mjukisbyxor och en stor t-shirt,
snyggt va? Idag blir det ingen stor t-shirt, utan normal storlek.
Jag har nämligen inte med mig någon stor t-shirt hit till Bjumis..

    

Så nu ska jag byta kläder, tvätta bort sminket och sedan ladda
upp ego-bilder på mig. Vänta så får ni allt se! ;)
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0